Dag 18 || 30 days challenge

Dag 18: plannen/dromen die jij hebt.

Plannen…. ik heb nog niet echt iets gepland wat echt interessant is… Tenzij jullie willen weten wat ik wanneer ga studeren? Dus ga ik dan maar wat meer uitleg geven over een paar dromen van mij. Zie ook My bucketlist

  1. Ariana Grande ontmoeten is 1 van mijn grootste dromen! Iedere avond als ik niet kan slapen beeld ik mij in wat ik kan zeggen of wat ik zou doen als ik haar ooit zou ontmoeten. Ook al ben ik 90% zeker dat ik dat op dat moment helemaal vergeten zal zijn en gewoon ga beginnen wenen ofzo 😉
  2. Het noorderlicht zien is echt iets waar ik van droom. Dat moet toch fenomenaal zijn om te zien. Ik denk dat het iets is waar je gewoon geen woorden voor hebt.
  3. Zwemmen met dolfijnen/diepzeeduiken. Oke dit is een klassieker 🙂
  4. Leerkracht worden. Veel vakantie, kinderen iets kunnen bijleren, zelf creatief kunnen werken…
  5. En dan als laatste wil ik een wereldreis maken. Alle hoekjes en kantjes van de wereld bezoeken en nieuwe culturen leren kennen.

Wat wil jij (later) zeker nog doen?

Jolien xxx

 

Geef een reactie

