Dag 9 || 30 days challenge

Dag 9: iets waar je trots op bent ( in deze week )

Ik heb geen flauw idee… 

Ik ben er trots op dat ik mijn wiskunde oefeningen heb gemaakt?

Ik ben er trots op dat ik de eerste volledige schoolweek overleeft heb? 

Ik ben er trots op dat deze post een dag te laat online komt? Nee totaal niet! Sorry daarvoor! 

Ik ben er trots op dat ik mezelf ben :)) 

Ik ben er alleszins niet trots op dat ik het hier dan maar bij moet laten! 

Kusjes! Dag 10 komt nu ook online 🙂 

Jolien ❣

Geef een reactie

