Dag 8 || 30 days challenge

Dag 8: enkele ‘goals’ voor deze maand.

Op blogvlak:

  • De 30 days challenge afmaken
  • Vaker zelfgenomen foto’s gebruiken in mijn posts
  • Op regelmatig tijdstip posten

Op persoonlijk vlak:

  • Meer water drinken, dit was ook al een goal van mij bij mijn gezondinmei challenge! Zie hier: gezondinmei
  • Meer ontbijten, ik eet echt maar een heel klein ontbijt…

Dit zijn mijn goals voor deze maand! Ik hoop dat het mij gaat lukken om deze vol te houden. Meestal lukt mij dat niet, maar ik kan nog maar eens proberen.:) 

Hebben jullie goals voor deze maand? Laat ze mij zeker weten in de reacties! 

Sorry dat het weer een korte post is, maar ik heb geen idee hoe ik hier een langere post van kon maken…

Kusjes Jolien xxx

Geef een reactie

