Mijn kinderherinneringen

Hey allemaal

Vandaag laat ik jullie eventjes meekijken in mijn kindertijd! Ik wil alvast zeggen dat jullie niet te veel op mijn kledingstijl en haarstijl moet letten. *schaam schaam*

De meeste vriendinnen die je in deze post tegen zal komen vind je ook in deze posts:

Meet my friends part 1

Meet my friends part 2

Laten we beginnen!

Al enkele jaren ga ik samen met Laure op vakantie naar Frankrijk. Vroeger gingen wij dan ook bij iedere boom en fontein op de foto. Later werden we dit een beetje beu. Zie meest rechtse foto πŸ™‚ Maar wat voelden we ons toch zo cool met onze haren in de wind op de middelste foto!

Mijn zus en ik gingen ook af en toe eens gaan zwemmen bij Emma (en haar zus Elise) die je kan zien op de linkse foto. Ik kan mij nog veel herinneren van al die leuke zwemnamiddagen πŸ™‚

chirofeest en wandelwagen 009

Deze foto met Febe is van het chirofeest in 2013. Zij speelde Lady Gaga (met een gebroken pols) en ik speelde Britney Spears! We zongen de pannen van het dak!

Wat doen we als er iemand komt slapen? Een fotoshoot natuurlijk! Een fotoshoot is iets wat ik zo goed als iedere keer dat Febe bij mij was gedaan heb. Dan deed zij mijn kleren eens aan πŸ˜‰ Op deze foto’s heeft ze haar danskleren nog aan πŸ™‚

Deze foto’s zijn van een andere keer. Hier had zij mijn kleedje aan! πŸ™‚

Op deze foto’s zie je Laure en mij onze eigen show geven. Dat deden we ieder jaar als we samen op vakantie gingen en met matchende outfits nog wel!

jolien en laura 134

Op deze foto zie je Emilie mij shminken. Ik had haar daarvoor helemaal omgetoverd in… nja… wat moet het eigenlijk voorstellen? En zij maakte dan weer een clown van mij! Die keer van op de foto was de eerste keer dat zij bij mij bleef slapen. πŸ™‚

Tenslotte mijn enige echte verjaardagsfuif. Wat was ik toch blij! Ik mocht zelf een fuif organiseren omdat ik in mijn laatste jaar op het lager zat. Vanachter bij mijn papa in de winkel en met echte discoverlichting!

 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om eens een kijkje te nemen in mijn kindertijd!
Als jullie nog enkele leuke herinneringen willen zien laat dan zeker iets weten in de reacties.

groetjes

Jolien

4 gedachten over “Mijn kinderherinneringen

Geef een reactie

