Bijna vakantie! || Kalender 1

Morgen start officieel de zomervakantie! EINDELIJK!
Deze 2 maand durende vakantie zal ons deugd doen. Eindelijk niet meer leren!

Maar wat gaan we dan doen?
Heb jij soms problemen om jouw vakantie te plannen dan heb ik iets voor jou!

Vanaf juli begin ik met voor iedere maand een leuke kalender voor die maand voor jou te maken? Vind je dat leuk? Laat het zeker achter in de reacties.

Voor de maand juli wou ik vrolijke kleuren gebruiken dus heb ik bloemen als achtergrond genomen. De foto’s zijn zelf genomen.

Juli versie 2

 

Juli versie 1

Lukt het jou niet om deze kalenders op te slaan via mijn blog zelf, stuur mij dan gerust een mail op het e-mailadres: casajolien@gmail.com 

Wat vind je van dit idee? Vind je het leuke kalenders of vinden jullie het ontwerp niet zo leuk? Wil je de volgende keer meer ontwerpen? Laat jouw feedback aan mij weten door een reactie te schrijven op deze post.
Dankjewel!

Kusjes

Jolien xx

P.S: Sorry dat het zo lang heeft geduurd eer ik weer een post heb geplaatst. Ik had het nogal druk met de examens! 🙂

Een gedachte over “Bijna vakantie! || Kalender 1

Geef een reactie

