Too much information tag

De TMI tag is een tag met 50 vragen Ik vermoed dat hij heel persoonlijk zal zijn doordat de naam too much information is! Ik ben even benieuwd als jullie! Laten we er aan beginnen!

1. Wat draag je?
Ik draag een jeansshortje met een topje met bloemetjes op.

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Ja 🙂

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Nee

4. Hoe lang ben je?
1.67 meter

5. Hoeveel weeg je?
Uhmmm…. Moet dit?

6. Heb je tattoo’s?

Nee.

7. Heb je piercings?
Nee.

8. OTP?
Uhh wat betekend dit?

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Troy en Gabriella uit High School Musical!

10. Wat is je favoriete serie?
Eigenlijk kijk ik niet echt series. Ik kijk enkel naar Familie! 😉

11. Wat is je favoriete band?
Fifth Harmony en Little Mix

12. Wat mis je?
Ik mis de tijd in de lagere school waar je nog geen examens had en niet zo veel moest leren.

13. Wat is je favoriete liedje?
Quit – Ariana Grande

14. Hoe oud ben je?
14.

15. Wat is je sterrenbeeld?
Boogschutter.

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner
Eerlijkheid.

17. Wat is je favoriete quote?
I’m on a seafood diet. I see food and I eat it. Deze vind ik echt hilarisch!!

Afbeeldingsresultaat voor i'm on a seafood diet quote

18. Wat is je favoriete acteur?
Zac Efron & Chris Hemsworth

19. Wat is je favoriete kleur?
Lichtroze en lichtblauw!

20. Harde muziek of zachte muziek?
Zachte muziek.

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Ik ga naar mijn bed en leg me tussen mijn dekens!

22. Hoe lang douche je?
Meestal zo’n 15 minuten… Korter gaat niet haha… Ik moet eerst nog wat kunnen zingen onder de douche 🙂

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Een half uur.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?

Nee.

25. Wat is een turn-on?
Een wat?

26. Wat vind je een afknapper?
Een te groot ego…

27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Ik heb geen YouTube kanaal!

28. Heb je angsten?
Ja, ik heb hoogtevrees…

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
De aanslag in Manchester… :/

Afbeeldingsresultaat voor pray for manchester

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Wow ik denk dat ik dit eigenlijk te weinig zeg want ik kan het me niet eens herinneren..

18902427_669309556606372_736509857_n

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
Ik heb geen YouTube kanaal.

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Ik ben nu aan de laatste pagina’s van Harry Potter en de relieken van de dood aan het lezen. Daarvoor heb ik Harry Potter en de halfbloed prins gelezen!

18902449_669308106606517_1854216672_n

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Omdat ik niet echt series kijk zal het waarschijnlijk weer Familie zijn.

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Mijn mama. 5 minuten geleden 😉

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Enkele mensen die ik ken van een groepchat over Ariana Grande.

36. Wat is je favoriete eten?
Pizzaaaaaaaaaaaaa!!! Al vele jaren zoals je kan zien op de foto hahaha voor de duidelijkheid deze foto is al 4 jaar oud!

vakantie 2013 144

37. Waar wil je nog graag naar toe?
Noorwegen. Het noorderlicht gaan bezichtigen

38. De laatste plaats waar je was?
Als hiermee een stad in het buitenland bedoeld wordt is het Amsterdam! Ik was met school naar daar geweest! Laat in de reacties achter als jullie een post willen over mijn uitstap naar Amsterdam!

39. Heb je een crush?
Ja.

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Geen idee…

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Ik kan me niet direct een moment bedenken.

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?

Zoet maar niet te zoet.

43. Welke instrumenten speel je?
Geen 😉 Maar ik zou wel graag gitaar kunnen spelen!

vakantie 2016 188

44. Wat is je favoriete sieraad?
Eigenlijk draag ik nooit sieraden…

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Slapen? Hahahah uhhh dansen!

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Little me – Little mix

47. Wat is je favoriete openingszin?
Ik heb geen openingszinnen .

48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt
Ik gebruik geen openingszinnen haha.

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Gisteren! Gewoon gezellig een boek lezen met een mooi liedje op de achtergrond.

50. Wie geef je de tag door?
Aan iedereen die hem wil doen!

Soms zaten er wat rare vragen bij maar in het algemeen vond ik het wel een leuke tag! Willen jullie dat ik dit soort persoonlijke posts vaker doe? Willen jullie dan een post over Amsterdam? Laat het zeker achter in de reacties!

Bron: Veracamilla.nl

2 gedachten over “Too much information tag

Geef een reactie

