Is het mij gelukt?

25.jpgIs het mij gelukt om mijn Gezond in mei! challenge vol te houden? Dat kom je in deze post te weten!
Eerst zou ik even willen zeggen dat ik deze challenge gewoon probeerde om te zien of ik genoeg karakter had om dit vol te houden. Sommige van jullie lieten in de reactie achter dat jullie meededen aan de challenge. Laat dan nu zeker achter in de reacties of het jullie gelukt is om jullie 3 uitdagingen een hele maand vol te houden.

Dit waren mijn 3 uitdagingen:

  1. Proberen om minstens 1 keer in de week te gaan lopen! Ik zou graag een wat betere conditie hebben dus dan is deze uitdaging perfect om er mee te starten!
  2. Een hele maand geen chips…
  3. Als ik na school thuis kom een stuk fruit eten in plaats van een klein koekje.

Challenge 1 is mij jammer genoeg niet helemaal gelukt. Tenzij je 10 meter lopen mee telt 😉 Dat vind ik wel jammer dat dit mij niet gelukt is. Maar ik heb deze maand wel veel gedanst aangezien het danshows waren dus ik heb niet een hele maand stil gezeten!

Challenge 2 is mij gelukt!!! Het was wel moeilijk maar ik heb de verleiding kunnen weerstaan. Mijn zus en papa maakten het me er niet gemakkelijk op. Ze aten hun chips recht voor mijn neus op, maar het heeft niet gewerkt!

Challenge 3 is mij gedeeltelijk gelukt. Ik heb deze maand max 3 keer een koek na school gegeten en anders heb ik gewoon niets gegeten of fruit. Ik heb deze maand meer fruit gegeten dan normaal. Dat komt vooral door het warme weer denk ik! Mijn mama maakte dan ook af en toe fruitsla! Mmmmm….

Al bij al ben ik wel nog redelijk trots op mezelf dat ik challenge 2 (en een beetje 3) vol heb kunnen houden! De maand mei was een top maand maar in juni zal ik toch wel af en toe eens chips eten 😉 Challenge 3 ga ik wel proberen verder te zetten! Want fruit is lekker en gezond!

Ik hoop dat het jullie gelukt is om de challenge vol te houden! Wat vond je van de challenge en is het je gelukt? Laat het achter in de reacties!

Kusjes
Jolien xx

 

Geef een reactie

